Bebekgeliyooo dependi çok öneren oldu kilot şeklide akıntı falan da yapmıyor çok pratimiş bende aldım 2 paket 70 kilo üzeriyim doğuma kadar da alırım diye düşünüyorum L beden aldım yanına extra ped falan da aldım ama ne olur ne olmaz diye
Emzik de ben gerek duymadım avent falan öyle yüklü para vermeye gerek yok bence
Çevremde çoğu kişi wee baby emziği önerdi bende 2 li şekilde onlardan aldım bebek tutar tutmaz bilmiyorum tabi şansımı deniycem 😂😂