Serdile
Bendede var doktorumla tam olarak görüşmedim ama internetten araştırdım. Çok ilerlerse stent takıyorlar. Ama sağ böbrek hamilelikte normal karşılanıyormuş. Bebek baskı yaptığından dolayı oluyormuş. Doğum sonrasıda düzeliyormuş. Bunun için yürüyüş bol su içilmesi. Enfeksiyon kapmamaya dikkat edilmesi ve sol taraf üzerine uyunması öneriliyor. Bu şekilde atlatan insanlar olmuş. Umarım ikimizinkide ilerlemez