irem4141 Benim birden 36 haftada başladı bildiğin tüm vücudum balom gibi oldu parçalarım kayboldu ellerimde ayaklarımın içinde 😂.Tansiyon sorunum varmış gerzek doktor anlamamıştı birden 7 kg almıstım o ay zaten bildiğin ödem tutmuştum vs .Aşırı su fazlalıgı vs çıkmıştı üstüne birde 38 haftada .Tansiyona dikkat et bir sorun yoksa şişlik normel kabul ediliyor .