Fatmagul3333 Merhaba arkadaşlar 6 aylık hamileyim. Yoğun kıvamlı kremsi yapıda beyaz akıntım oluyor çokça acaba normal mi? Bir de arada karnıma çok sancı girip çıkıyor normal mi acaba?