Evet korktuğum başıma geldi muhtemelen kovit oldum, bir hafta önce eşim pozitif çıkmıştı karantinadaydık izolasyon kurallarına dikkat etmemize rağmen bugün ben de semptom göstermeye başladım bütün vücudum ağrıyor aynı zamanda mide bulantısı var sürekli, test verdim bakalım sonucu ne gelecek.. gebeyken kovit olan var mı nasıl geçirdiniz, ben biraz korkuyorum :(