Eylulmom_ Kızlar Fethiye esnaf hastanesine giden veya orda doğum yapan varmı bende oraya gidiyorum doktorumdan memnunum gibi ama çok yoğun olduğu için doğumum saglıklı bir şekilde gerçekleşirmi şüphelerim var ? Yardımcı olurmusunuz
baby3_ Eylulmom_ ben esnafta doğum yaptım. Yahya Kemal bey de . İkizlerim oldu . Şimdi de tekrar gebeyim 🌺 sonsuz güveniyorum kendisine
Eylulmom_ baby3_ bende Yahya beye gidiyorum ama işte tek problem dr gerçekten çok yogun ilgisini tam doğuma verebiliyor hastaneden sağlıklı bir hizmet alabiliyormuyuz diye soru işaretleri oluşmuştu kafamda
baby3_ Eylulmom_ valla ben sağlıkçıyım çoğu yerde doğumun olunca icapçı gelir burda öyle bi sorun bi yok doktor ne şartta olursa olsun gelip senin doğumunu yaptırıyor. Yoğunlukla sana verdiği hizmetin bi alakası olduğunu düşünmüyorum . Herkes işini yapıyor zaten çok da seçenek yok. Herkesin düşüncesi elbet. Ben çok memnunum kendisinden ikinci gebeliğim yine ona gidiyorum 😀
Eylulmom_ baby3_ yok bende çok memnunum kendisinden doktorluğundan ben galiba doğum yaklaştıkça kendime evham yapıyorum 38 haftada olunca gerilmeye başlıyor insan ☺️ Sizin kaç haftalık
Eylulmom_ baby3_ yaa maşallah ne güzel ikiz rabbim size bağışlasın insallah bende cuma gidicem yarın gitseydim belki karşılaşma ihtimalimiz bile olurdu 😀😀 herkes çok uzaktan geliyor o hastaneye siz nerden geliyorsunuz
Eylulmom_ Ben ortaca da oturuyorum bana biraz uzak kalıyor siz çalışta size çok yakın valla şanslısınız
Eylulmom_ Evet doğum yaptım çok şükür minik kızım yanımda 15 günlük oldu bile 🥰siz nasılsınız nasıl gidiyor hamilelik
Eylulmom_ 6100 ödedik galiba tam hatırlamıyorum 5700 sezeryan ücretiydi ekstra bir gece de yatış yaptılar bana