surprizyumurtam- Merhaba kızlar 20+3 haftalık gebeyim detaylı ultrasyonumda Dr kalpte küçük bir delik var her ihtimale karşı çocuk kardiyolojisinden fetal eko cektirelim dedi bu durumu yaşayan var mı doğuma kadar kapanır bu delik🥲
FSCMK surprizyumurtam- benim eltimin oğlunun kalbide delik demişlerdi şuan da 3 yaşında hiçbir sıkıntısı yok kapanır bence canım endişelenme
tazebiranne_hg04 surprizyumurtam- çoğunluğu kapanıyor canım kapanmasa bile doğduktan sonra da kapanıyor 🙂
surprizyumurtam- FSCMK teşekkür ederim doğum için her hangi bir önlem alındı mı ne kdr sürede kapanmisti doğumdan önce kapanır mı acaba ilk gebeliğim biraz endişeliyim
aslhankrhan94 Kapanıyor canım hiç sıkıntı etme. Yeğenime de aynı şeyi söylediler, doğduktan sonra kapandı çok şükür
surprizyumurtam- aslhankrhan94 çok teşekkür ederim doğumda bir sorun oldu mu doğduktan ne kadar süre sonra kapandi
aslhankrhan94 surprizyumurtam- Bir sorun olmadı. 6 ay sonra kapandı. Bazılarının doğumdan önce kapanıyormuş hatta
FSCMK surprizyumurtam- valla eltime 6 ay sonra kapanır demişler herhangi bir önlem almadı diye biliyorum şimdi iyi yani hiçbir sorunu yok