Gzmbuga05 39+2 deyim nst de sancı çıkmadı doktor haftaya çarşamba 40+3 te sabah doğumhane de ol dedi sezaryan mı yapcak normal mi hiç bişey söylemedi bebeğimin kilosu 3900
Minigebe Gzmbuga05 belki son kez muayene edip suni sanciyla başlatalım der belki de yarın gel sezeryana alalım diyebilir 🤷🏼♀️
hilalhanim Gzmbuga05 suni sancı vericek açılma olursa alıcak olmaZsa ani bir şey olursa sezeryane yapacak. Ben 3990kg doğurdum 37.haftada ultrasonda 3700çıkıyodu yani fazlada olabilir kilo fazla olunca çok zor olabilir