tecrubesizanneadayi12 benimde son adet tarihim 4 haziran. Banada 4 haftalık dedi cumartesi günü. 16 haziranda gebe olmak istediğim için baska bi doktora gitmiştim. Yumurtan var bugün dedi. O gün bişey göremediler. Yeni gittiğim doktorum 4 haftalık şuan diyince şaşırdım. 2. Haftada görünmüyomuş ultrasonda. Neden peki 4 haftalık dedim. 2 hafta ekliyolarmış üstüne. Belki ondan öyle demiştir doktor.