-Egeninannesi- 28 haftalık olduk isim kararsızlığı içerisindeyim hastane çıkışı sipariş vericem ama hala isim belli değil bir oğlum var adı ege şimdide erkek geliyor çınar mı uras mi kayra mı kararsizim ama sizinde önerilerinize açığın yardım edin kizlaaarr
lamisrtky -Egeninannesi- bu üç isimlerden Çınar seçerdim ben ☺️. Ama Ege’nın yanında Efe ismi de çok yakışır
Deniz_20 -Egeninannesi- oğlumun adı da Ege🌸 bir oğlum daha olsaydı Efe koyardım ben Can ve Mete isimleri de güzel
-Egeninannesi- lamisrtky yaa aslında ilk aklımıza gelen efe eşimde çok istedi ama bende ilk akla gelen olmasın farklı olsun diyorum bilemedim ki işte hiç bu kadar kararsız kalmamıştım 😁🙈
-Egeninannesi- Deniz_20 yaa öyle mi diyosun ne bileyim valla artık karar vermek istiyorum bakalım çoğunluk ne dicek 😊
Minigebe -Egeninannesi- oğlum olsaydı bizde Çağıl uras koymayı düşünüyorduk çok güzel ve anlamlı bi isim