Essien01 Merhaba. Adana da önereceğiniz bir Dr var mi? Ücretleri ne kadar ? Mete sucu için aradım randevu tarihleri bana uymuyor maalesef. Özel bir yer önerirseniz yarın randevu alacağım 17+1 deyim.
ozge2306 Essien01 Ben Mete Sucuya yaptırdım memnun kaldım. Eğer ondan randevu alamıyorsanız EBRU TARIM,HAKAN KALAYCI ikisi de çok iyi. Ebru Tarım 1200 tl idi yanlış hatırlamıyorsam. Halan Kalaycı da 700
Ballkusum_33 Essien01 ben de Mete sucu ya aldım daha doğrusu orda hemşir bı tanıdık var o halletti sağolsun 5 Eylül e alabildi ancak o zaman da 23 haftalık olcam ama doktorum geç değil tarih gidebilirsiniz dedi.
Essien01 Ozgeozgul aradım onu ama dönüş yapmadılar daha. Yarın tekrar deneyeceğim numarası varsa atar misiniz bana
Ozgeozgul Essien01 instagramdan bulmuştum bende şuan numarası yok silmişim . Ebru tarım da çok iyi ama baya pahalı birde çok konuşmuyor diyorlar ona
Essien01 ozge2306 teşekkür ederim yarın ilk isim aramak olacak. Bende ilk Mete Bey e yaptırmıştım ama şehir dışına taşındım izinde olup olmayacagim belli değildi şimdi de doluymuş maalesef
Niss1 ozge2306 mete sucuya bende randevu aldım 10 ağustos için nasıl geçti anlatabilir misiniz rica etsem ve ultrason fotoğrafı veriyorlar mı
Essien01 Ozgeozgul aynen o 1100 istiyormuş sanırım. Bakıyorum artık alabilirim umarım randevuyu nette var bir numara deneyeceğim yarın şansımı col teşekkürler ❤️
Betulxxx Ozgeozgul ben ebru hanımın sürekli hastasıyım canım bayağı konusuyor. Beni sürekli takip ettiği halde en kötü muayene 20 dk sürüyor . Yani ultrasonda bakması kesinlikle tavsiye ederim kendisini. Ben riskli gebeyim de o yüzden ona gidiyorum
DenizinAnnesiiiii Minnaklarinannesi001 ben de aradım da dönmediler 20. Haftadayım geç mi kaldım acaba randevu için 😢
Minnaklarinannesi001 DenizinAnnesiiiii hayır geç değil normalde hemen veriyorlar Bayram doyedir belkide
MSultann DenizinAnnesiiiii 23 haftaya kadar zamanın var. Hatta ben 20 haftada arayınca 1 hafta sonraya tarih verdiler bebiş hareketlerini net görelim dediler
Niss1 Aselim1 memnun kaldınız mı bende randevu alicam da cansun beyden ultrason renkli miydi ve ultrason fotoğrafı verdiler mi yardımcı olursanız sevinirim
Aselim1 Niss1 renkli baktı canım ultrason verdi renkli birde cd veriyor ve rapor ben memnun kaldım herseyıne baktı
Essien01 Ballkusum_33 ben dün Diyarbakır da gittim. Çok da canım sıkıldı pey iyi seyelr duymadım. Fetal DNA testini arastiyorum şimdi.saglikli bir aekilde çocuğunuzu kucaginiza alırsınız umarım.