GamzeDurmus Arkadaşlar 37.haftadayım kasılmalarım var kasılma oldukça da karnımın alt kısmı ağrıyor bebek zaten yürüdükçe aşağıya doğru baskı yapıyor. Sizce nasıl olursa dikkate alıp doktora gitmeliyim ne kadar önemli bu kasılmalar?
tarcinnnn GamzeDurmus belirli aralıklarla ve düzenli olursa gitmeniz gerekiyor diye biliyorum. Ben mesela dün gece çok ciddi sancı yaşadım ama düzenli değildi yalancı sancıydı muhtemelen
Yanne GamzeDurmus canm bende 37 deyim kasılma nasıl oluyor tarif eder misin? Benm bel ağrılarım başladı malesef ama düzenli ağrılarım yok beklemedeyim
GamzeDurmus tarcinnnn kasılmayı da nasıl takip edeceğimi anlamıyorum açıkçası ama sanırım düzenli olsa anlarım zaten diye düşünüyorum 🙄 değişik birşey 🥲
tarcinnnn GamzeDurmus ben hiç kasılma yaşamamıştım. Son 3 gündür geceleri yaşıyorum gündüz de 1-2 kere oluyor. 38+5im. 2 güne sezaryen olacağım zaten sancısız atlataydım iyiydi 😂😂
ebru_mert GamzeDurmus anlaşılmıcak bir şey yokki saat olatak takip ediceksin 10 dk bir aşırı şiddrtli düzenli geliyorsa gir doktora ama yarım saatte bir gün içinde ara ara oluyorsa bunlar her hamilede olur yalancı sancıdır
GamzeDurmus tarcinnnn ya acaba bende diyorum ki kasılma bu değil mi çocuk mu dayanıyor falan anlamıyorum emin de olamıyorum kasılma olup olmadığıyla ilgili 😂😂😂
GamzeDurmus Yanne ay canım valla belki ben bile yanlış anlıyor olabilirim kasılmayı yani karnımın her yeri sert oluyor sanki çocuk bütün vücudunu karnıma yaslamış gibi ama emin de değilim kasılma olup olmadığıyla alakalı 🥲
tarcinnnn GamzeDurmus sığamadığı için sıkışıyor olabilir 😂 kıyamam ya sağlıkla kucağımıza alalım inşallah ☺️
Nbu- Bende 37 haftalık gebeyim dün çok fazla kasilmam oldu hemen gittim sanci vs cikmadi nst de 1 cm açıklık çıktı cok canım yandı ama çok zor çatı muaynesi
GamzeDurmus Nbu- valla perşembe günü gidicem inşallah kontrole doktorum alttan muayene edicem dedi bakalım ben neler yaşicam 🥲
Naz0123 GamzeDurmus evet kasılma öyle oluyor acı olmuyor ama rahatsızlık veren birşey .karnın taş gibi oluyor .bebek zanneden çok var ,karnin bile sekil değiştiriyor çoğu zaman ☺️ rahim o .bende 16. Haftadan beri var .
Yanne GamzeDurmus bende de oluyor hatta bazen ayağı olduğunu düşünüyorum sertlik oluyor ama canımı yakmıyor
Annehayalim GamzeDurmus 36+3 üm haftaya çatı muanem daha bugün nst ve muane girdim bende şuan aynı şikayet var 3 saattir hep sertleşiyor çok canımı yakıyor ya doktora gitmelimiyim ?:/
GamzeDurmus Naz0123 yaa evet dediğiniz gibi şekil değiştiriyor bazen bende çocuk zannediyorum 🥲😂 teşekkür ederimm 🙈
sacmalamakizim GamzeDurmus Ben bunu doktoruma söylediğimde 35 haftaliktim canım nst istedi hafif kasılmalar çıktı hissediyormusun diye sordu hayır dedim kaç haftaliksin kontrole gittiğinde söyle bence.
Tugcaduman GamzeDurmus kasılma o. Bebek sertleşip toplanıyor kasılmaların sık olması suyunun gelmesine sebep olurmuş doktorum öyle söyledi bana
GamzeDurmus sacmalamakizim 37.haftadayım bende bu sefer gittiğimde sorayım o zaman, gelsin artık bir de 😂😂