Deletedmom_12 heyzil06 grafige göre yorumlaniyormus ben atmistim herkes öyle yazmışkı grafigin varsa paylaş Belki Bilenler olur
Edizimmm heyzil06 grafiği görmeden tasalanma. Bende doktoruma attım e nabiz değerler yüksek dedi tek başına bişey ifade etmez kendi kendimi yedim ağla ağla öldüm kendi kendime resmen stres ortamı yarattım grafik geldi hiç bişey yok eşimi çevremi kendimi gerdigimle kaldım
heyzil06 Elaeyl o da 1.94 falandı yanlış hatırlamıyorsam. Ama ikili test sonucu görünmüyor daha e nabızda sadece free beta ile papp-a çıkmış ben de araştırmaya başladım kendimce ☹️ Umarım sonuçlarımız iyi çıkar
heyzil06 Deletedmom_12 grafik de var ama resim nasıl koyacağımı bilmiyorum yarın kontrolüm var inşallah sonuçlarımız iyidir
heyzil06 Edizimmm evet ya kendi kendimizi yiyip bitiriyoruz aslında yok yere çok şükür bugün doktora gösterdim bir sorun yokmuş ama üçlü de yapılacakmış 2-3 hafta sonra gel dediler üçlüye gerek yok diye biliyordum ben
heyzil06 Elaeyl canını sıkma canım biliyorum böyle demek kolay ama bunlar sadece ihtimal değeri veriyor bu şekilde sonuç gelip sağlıklı çocuk doğuran çok tanıdığım oldu allahın izniyle senin de öyle olur inşallah 🤲🏼