Benimde geçen gün ellerim çok kötü yanmıştı biberden internetten baktığımda yanık kremi uygulayabilirsiniz yazıyordu evimde basit ev yanıkları için krem vardı eczaneden aldığım ondan sürdüm 1 saat falan sürdü yanması sonra geçti artık eldivenle doğruyorum 😅