acemimom1 Kızlar hep 2 hafta önden gidiyordu bebiş ama bugun gittim 2 haftadır hiç kilo almamış. Şuan için haftasıyla uyumlu dedi. Ama 2 haftada hiç kilo almaması biraz canımı sıktı. Başına gelen var mı?
nrsen acemimom1 benmde bugünn kontrolum vardı 2 hafta önceki kilosuyla bu hafta aynı çıktı. Yarın da doğumum olcak . Sağlıklı olması yeterli kg sıkıntı değil.
elisammmm acemimom1 Benimde öyle oldu maalesef kendimi çok yordum taşınma telaşı vs ondan oldu kendine çok bakamadım açıkçası
2kizanasi Son haftalarda genelde düzeliyor ilk kızım öyleydi hep önde gidiyordu son haftalar gününü yakalamıştı