1234momsss benim kızım da da var kasının ustunde estetik dikiş bide çenesinin altında , çenesindekini dikiş yerine yapıştırma yaptırdık biz ,devletin verdiği iz kapaticinin yanında ,devletin karşılamadıgı CONTRACTUBEX adında JEL krem kullandım çok uzun zamandan beri ,özeldeki doktorumuz önerdi bu kremi ,ama dikiş düşünce 7 ile 14 gün sonrasında kullanıma başlanması gerekiyor yaklaşık 8 ay boyunca düzenli olarak kullandık dikkatli bakılmadigi sürece iz olduğu belli olmuyor çok geçmiş olsun