Kızlar 18. Haftamda kasık, alt karın ağrılarım başladı ayağa kalkınca oturunca, sağa sola dönünce uzanınca her türlü ve çok şiddetli oluyor hala gecmedi🙁 üstüne bide 2 haftadır (25+2 oldum) vajinada ağrı başladı dudaklardamı denir kemiklerde bir sızlama aynı hareketler olunca aşırı kötü artık hayatımı cok etkiliyor bu ağrılar hicbirşey yapamıyorum😩 doktorum herşey yolunda demişdi magnezyum kullan ama gecmiyor asla.. hamileliğim başından beri sorunlu geciyor galiba doğuma kadarda böyle gecicek.. ayak kramplarından bahsetmek bile istemiyorum ve 1 haftadır da kalca ağrısı başladı affedersiniz sandalyede vs oturamıyorum uzanamıyorımda ben ne edeyim😫
Siz ne gibi cözümler buldunuz az da olsa ağrıları hafifletmek icin ne yapabilirim..