hayallliiim Kızlar 6 7 haftalık ultrason da kese fasulye gibi olursa erkek yuvarlak olırsa kızmış Kalp atışı kuvvetli ve hızlıysa erkek daha narinse kızmış her hafta yeni birşey duyuyorum ben şok oldum siz biliyormuydunuz böyle birşey
Melikemercimek hayallliiim evet ben de duymuştum erkek diye bekliyordum ama kız dedi doktor 12. Haftada bilmiyorum sonra değişir mi ama kese fasülye gibi kalbide hızlı atıyordu göbeğim de çok çıkmıştı öne doğru
HHhhK hayallliiim evet duydum ama alakasi yok tabi benim ikiside fasulye gibiydi biri erkek biri kiz oldu kalp atisi her kontrolde farkliydi bazen kizinki hizliyke. Bazen oglaninki hizli idi tamamen uydurma 🤣
Ozge hayallliiim kese şekli, kalp atışı, kesenin sağda veya solda olması, Rus takvimi tuttu. Çin takvimi tutmadı 😔
Melikemercimek hayallliiim evet kuvvetliydi ben de şaşırmıştım ama belki değişir bilmiyorum 12. Haftada erken gerçekten şimdi de memleketteyim küçük nir ilçe devlette de cinsiyet söylemiyorlarmış merak ediyorum aslında 16. Haftaya gireceğiz inşallah da eğer öğrenirsem yazarım
hayallliiim HHhhK benim ultrason resmi yuvarlak ama doktor bak fasulye kese ye dedi acaba diyorum bana işaret mi veriyor 🤣🤣🤣
cansualisa hayallliiim ultrasyon resimimi asıyordum bebeğimin 11 haftalığız kızımıza söyle asayım dedim hemen AA ağzından çıktı kesin kız Allah söyletti dediler hahah
TinyBabys hayallliiim ikinci hamileliğim. Daha cinsiyetini öğrenmedik ama kalp atışı kızımınki buna göre daha hızlıydı. Gümbür gümbürdü. Hatta doktora her seferinde hocam sıkıntı yok değil mi kızımın kalp atışı çok güçlüydü bu sanki sakin diyorum. Normal diyor. Kızımda çin takvimi tuttu. Bide hamilelikte etten tiksinirsen kız olur derler o da tutmuştu. ☺️
hayallliiim TinyBabys ay benmde şu an tavuk yapmaya çalışıyorum ama bir mutfaga bir lavaboya beni kokusu tiksindiriyor yerken bakalım ne olcak 🤣