Gzdmrt2905 Hamile olduğumu yeni öğrendim yalnız sürekli ağlıyorum ve uyuyuyorum sizde etkiler nelerdir veya neler oldu güzel anneler :)
bsra-25 Gzdmrt2905 ben de hamile olduğumu 4+3 Ken ogrenmistim :) şuan 16 olduk tabi ☺️ sağlıkla doğsun da evlatlarımız ♥️ ben de hiç belirti yoktu sadece göğüs hassasiyeti çok fazlaydı 7. Hafta da mide bulantılarım baslamisti 10 haftalık olunca oda bitmişti şükür ☺️
Damlacaa Haftaya kadar başka belirti olmuyor o hafta sürekli uyuyordum. Testi yapmadan bı gün oncedi akşam durduk yere agladigimda neden ağlıyorsun diye sorduğunda bilmedigimi söylemiştim tabi sonradan sonraya geçiyor. Sağlıklıca geçer inşallah gebeliginiz 🙏🏻🌸
_almirasmom Deletedmom_12 bnım 3. Haftam bugun ogrendım hatta vajınal ultrason da mınıcık kese var nokta kadar gorduk bugun degerım 182 çıktı
Gzdmrt2905 gecekusuanne aynıyız bazen neye ağladığımı bile bilmiyorum ve 24saat kalkamadan uyurum yani o derece 😊
Gzdmrt2905 _almirasmom benim ilk 41 iki gün sonra 130 çıkmıştı doktor haftaya gelin daha bakmayalım dedi beta ya
_almirasmom Deletedmom_12 bılmıyorum mınık kese vardı doktor suphelı duruyo kan alalım dedı 182 cıktı evet 3 haftalık dedı 15 temmuzda karından bakılcak bellı olcakmı dıe vajınalda bakıldında gozuktu
Gzdmrt2905 _almirasmom vajinadan bakılınca hemen görülüyormuş da diğer türlü değerin 2500 geçmesi lazımmış görünmesi için iki gün de bir iki katı olmadı gerekiyormuş dediğine göre 😊
Gzdmrt2905 bsra-25 hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin rabbim ne güzel belirtileriniz azmış hiç üzmemiş sizi 😊