Bugün kontrolüm vardı 34.haftadayım nstye girdim biraz sancılarım çıktı genel olarak iyyim ama çok şükür doktora sordum Çanakkale’ye gitmek istiyoruz 2 günlüğüne kaç saat sürer dedi 3 dedim gidebilirsin bi problem gözükmüyor ama son ayın kararı sana bırakıyorum dedi dinlene dinlene gideriz diyorum siz de durumlar nedir yola çıkıcak mısınız