Edanurkeskin Gün adet gecikmemin daha test yapmadim yarin yapicam yaparsam da kaset testi sabah ki idrar la mı uygulamak gerekiyor
Kbramhmt Edanurkeskin benimde bugun 2 gun gecti yine negatif yarin tekrar yapicam az daha bekleyip 7 si gibi mi yapsam düşünüyorum
tecrubesizanneadayi12 Edanurkeskin sabah ilk idrarla yapabilirsin canım zaten yumurtlamadan sonra bir süre geçiyor üstüne birde gecikmeniz olduysa bence birşey varsa kaset testte çıkar
Minigim38 Evet ilk idrarla yaparsan daha net sonuc elde edersiniz. Ama 1 hafta olana kadar bekleyin bence
Edanurkeskin Minigim38 en mantıklısı en azindan adet günü bitmesini beklemek bakalım artik ara ara mide bulantım var bugün psikolojik olabilir diye test yapmadim