Cnsu07 vitaleye gitmenizi tavsiye etmiyorum çok şükür doğum yaptım ve Allahtan sadece bir gün kaldım ama parayla rezil olmak neymiş çok iyi yaşadım
Hemşireler suratsız soru sorsan döver gibi cevap veriyorlar kontrole zamanında gelmiyorlar serum bittimi pansuman yapılacak mı yemekler saatinde gidecek mi umrunda değil küçük örnek serum bitti gelen yok eşim boş hava gitmesin diye bakıp düzeltmezse kimsenin geleceği yok yemek getiren kadına su harici ne içebilirim dediğimde( kahveyi baş ağrısına iyi geldiğini okuduğum için) sen önce getirdiğimi bi içte diyip kapıyı vurup çıktı
Sezeryan için giriş yapıyoruz 10 da gidip saat 1 de odaya giriş yaptık temiz oda yok sıra o kadar çok ki neyse odaya girdik bu sefer ameliyat hane boşalması için bekledik rezillik