Neseeli Gulusuguzell en son ne zaman gittin, ben tam 37+ 4 gittim nts de sancı çıkmadı her şey normaldi, doktor sancın olursa gel olmazsa bayram tatilinden sonra gel dedi 18 ine randevu aldım canım..
uraz_ve_annesi- Gulusuguzell ben 32+6 dayım doktorum 15 günü geçmeden gelmelisin artık dedi nstye başladık siz daha ilerdesiniz her hafta gidilmesi gerekiyor diye biliyorum o haftalarda
Gulusuguzell Neseeli kiz ben gittim 35 de birde acilmaya bakti halbuki erken dedim. Yine yaptılar ben enfeksiyondan gitmistim kiz şuan bayram sonuna biraktim söyle benim uygulamada dogumum 22 temuz
Gulusuguzell uraz_ve_annesi- ben tek gidemiyom artik yururken zorlaniyorum eşime pek ilgilenmiyorum. Eve bile para birakmiyor
Ark Gulusuguzell sen bida git o zman benim de özel 32 de gittim 1 ay sonra gel dedi 36 olucam arada kontrol gerekmiyor mu diye sorguluyorum ama çağırmadı