Elisam123 Ben de avent biberon kullandım iyiydi ama diğer markaları da merak ediyorum kıyaslama yapamayacağım bu yüzden
Kedilitazeanne1 Minigim38 bende oyuzden lansinoh u kiyasladim. Anne meme ucu gibi emdikçe geliyormuş kendiliğinden akma olmuyormuş oyuzden reddetmiyormus çocuk anne memeyi alsa da