Kadze Eflinisa şeker hastalığı olan anne adaylarında su fazlalığı olır genelde dr bişi sölemedi mi bu konuda?
YeldaKarakolcuKk Eflinisa kaçıncı haftadasınız şuan ben 36 haftama girdim 34 haftada doktoruma gittiğimde benimde suyumun fazla olduğunu tamamen tatlıyı kesmem gerektiğini söyledi çünkü nasıl azlığı istenmiyorsa fazlağı da erken Doğunu tetikliyormuş yarın tekrar kontrolüm var tamamen kesemedim tatlıyı bakalım ne dicek
mucizemizibekliyoruzz Eflinisa postunuzu açalı bir kaç saniye olmuş, sabırlı davranırsanız cevap verenler olacaktır 😊 şeker yüklemesi yaptırdınız mı? Şekerin yüksek olması suyun fazlalığına etken diye biliyorum beslenmenize dikkat etmelisiniz
Saracn Eflinisa Bu hafta karbonhidrat şekerli gıdaları eve meyveyi fazla tüketmş olabilirsiniz bir süre ara vern bunlara normale döner, aynı durumla bende karşılaştık 2 haftalık bir diyetle normale döndü suyum. Korkmayın fakat dikkat edin yediklerinize
YeldaKarakolcuKk Eflinisa merak etmeyin dengelersiniz suyunuzu önünüz de daha haftalar var ama tatlıya dikkat edin en büyük sıkıntı tatlıdan oluyor