Edahoso Kızlaar sabah kesik kesik suyum gelmişti saat 4 de yatışım yapıldı. dualarınızı bekliyorum 🥹🥹
Edahoso Emirimm22 hafif kasık ağrım var ama düzenli sancı çıkıyor nst biterse ona göre suni verip vermeyeceklerine bakacaklar