Masalsu https://imgyukle.com/i/VDMHfP Kızlar merhaba böyle pikem var yarısı beyaz yarısı pembe olan ve kırmızı olan altı beyaz üstü renkli beyazlar mı renkliler mi deterjanı ile yıkamam lazım ???
Nskyhn Masalsu valla ben renklileri de beyazları da aynı deterjan ile yıkıyorum 😂 Omo active fresh. Sıvıyı zaten sadece koyu renklileri kullanıyorum diğer geri kalana toz deterjan aynı.
uraz_ve_annesi- Masalsu valla ne kadar doğru bilmiyorum ama ben renkliler için olandan da beyazlar için olandan da biraz biraz koyup öyle yıkıyorum bişey olmadı şimdiye kadar 😂
Masalsu Nskyhn bende omo active fresh kullanıyorum renkler için Beyazlar içinde yine omo beyaz için olanını kullanıyorum
Masalsu [silindi] sıvı deterjan artık kullanmıyorum toz var biri renkliler için biri de beyazlar için sadece şaşırdım valla hangisiyle hangi program da yıkıcam
Masalsu Ahsenmom malesef ondan alma şansım yok int den getirtebilirim ama attım artık makineye karışık programa renkler deterjanıyla bakalım He çıkcak
Nskyhn Masalsu tamamdir hiçbir şey olmaz. Çünkü annemin evinde bu tarz şeyler çok var oda hepsini aynı yıkıyor bir şey olmuyor. Hatta beyazlar için olan deterjan diğerlerini daha temiz yapıyor bence