Kızlar 8 haftalığım bebeğimin ultrasondaki görüntüsü çok net bir şekilde bebek figürünü almış durumda kolları belli kafası çok net. Birkaç kişiden duymuştum bebek erken gelişmiş olursa cinsiyeti erkek oluyormuş büyüklerimiz öyle diyor 🙄 Sizlerde nasıldı 🥰