Kızlar merhaba, benim aile hekimliğim eski yaşadığım semtte kaldı ve değiştirmedim de maalesef. Ancak öğrendim ki hamile oldugumuzu ögrenince bunu aile sağlığı merkezine bildirmeliymişiz. Ben şu an o semtteki aile hekimime gidemiyorum, evime çok yakın bir sağlık ocağı yani aile sağlığı merkezi var. Oraya bildirsem de kayıt alırlar mı? Sizler kayıtlı bulundugunuz sağlık ocağına mı gittiniz?