Sema3225 Havalalinda güvenlik görevlisi olarak çalışıyorum ve heyet raporu almak istiyrm emzirdigim 1 yaşında çocuğum var çok halsiz düşüyorum sürekli baş donmesi halsizlik var uyku desen gece emzridgim için yok heyet raporu nasıl oluyo bilginiz varmı ?
burcubc Tekrarlayan gebelik kayıplarım var o yüzden dün doktorumda bana dedi engelli çocuklarla çalıştığım için heyet raporu verelim dedi biraz araştırdım işveren haklı fesih yapabilirmiş heyet raporu ile o yüzden araştırıyorum