Kizlar bana su boregi acmislar komsularimiz onuda posetleyip buzluga attilar sagolsunlar ama gelin gorun ki ben nasil pisirecegimi bi turlu anlamadim sadece yufka var simdi ben bunlari direk tavaya koyup arasina bisiler yapip normal pisireyim mi yoksa sicak su soguk su mu yapayim ilk defa yapiyorum valla bilemedim bi yardimci olurmusunuz 🙏🏻