Kardelen00 tabiki doktoruma kas gevsetici bir kremim var tigerbalm, bir de okalipstus icerikli kremim var dedim, okaliptusu kullansan daha iyi demisti, ben hem karnima kasilma agrilarim icin hem kramplarim icin hem de boynuma belime fitik agrilarim icin kullndim. Size bahsettigim youfect zaten regl agrilari icin uretilmis bir krem