heyecanliana93 20 günlük bebeğim var elzeiriyorum antidepresan kullanabilir miyim reneyim yi anne var mı
BoyGirlAnnesi heyecanliana93 antideprasan ilaçlar genelde ağır oluyor sütten bebeğe geçme ihtimali yüksek olur bebege yan etkileri olur bunu bizlere değilde doktoruna danış canım
elifgenc heyecanliana93 evet maalesef kullanılmaz. Benim bir arkadaşım bırakmıştı emzirmeyi ilaç kullanmak zorunda olduğu için :/