Ben 9 ay boyunca özelde bir doktora kontrole gittim ama doğumu çam ve sakura devlet hastanesinde istiyorum , bir sıkınti olurmu? hiç randevu alip kontrole gidemedim çok araştirdim çok aradim ama hep randevüleri doluydu şimdi doğum için gittiğimde almazlarsa diye korkuyorum orada doğum yapanlar varmi? ya da benim gibi sadece doğum için orayi tercih edenler?