Kanarya Seraph bende öyleydim şuan 30.haftadayım istesemde atamıyorum 😂 Kasıklarım acıyo rahatsızlık veriyo bi süre sonra
BaharCihangir Yok bebegim öyle deme varis agrıları da az buz bi durum degil ilerlerse de iğneler kullanmak zorunda kalabilirsin allah korusun 🤭
Seraph BaharCihangir gebelik öncesi de vardı kuzum ya varis çorabı giyiyordum da tabi şimdi eğilemediğim için giyemiyorum 35 haftalığız