__Leylaaa Kızlar şimdi kontroldan çıktım 37 haftalığım kilosu 3200 gr doktor dedi 4 olursa sezeryan olur olmakta istemiyorum nasıl az yiyebilirim veya neler yiyebilirim yardımcı olur musunuz 🥰
kahvesever__ __Leylaaa ben o ayda doğum yapmıştım kilosu benim oğlumun aynıydı 3.200 😂 dü sağlıklı yemeye çalış ve geceleri yeme