tazecikannee amin teşekkür ederim bu arada biraz bilgi vermek gerekirse 5. Gün donmuş embriyo transferi oldu. İlk denememdi daha önce başarısız aşılamalarım vardı. Süreç tabi kolay değil ilaçlar iğneler vs 12 hafta devam ediyor, kanamalarım vs de oldu, mide bulantısı gibi şikayetler yaşamadım. onun dışında normal gebeliklerden bir farkı yok ilerleyen süreçte. Sizinse mi tüp bebek? 😌