Bende de öyle diyorlardı deniz diyordum derya deniz karpuz keseriz diye dalgaya aldılar
Masal yada öykü istedim yok hikaye yok roman dediler
Ada istedim yok sahil yok çöl dediler
Simdi kimseye söylemiyorum ne isim koyacagimi sadece esim ile ben biliyorum ( eliz) koyacagiz nasip olursa🥰😇