HanifeAhmet Kbr13 ben hamileliğimi bile enfeksiyonla öğrendim 17+2 yim hâlâ enfeksiyon var atlatamıyorum bir türlü maalesef ama hastaneye yatmadım hiç yatanı görmüştüm burda daha önce monurol verdi kaç kere hiçbir işe yaramıyor maalesef
1oznuur Olmuştum ama yatmadım bi toz verdi bir kereli gece onu içince gecti ama riskli bi durummuş enfeksiyon dogumu tetiklermiş öyle demişti doktor