Ayayka anti toxoplazma igg 0 anti toxoplazma igm 0,05 Anti rubella igg 35 anti rubella igm 0,12 negatif pozitif falan birşey yazmıyor değerlerden anlayanlar varmı yardımcı olabilir mi 🥹
Deletedmom727272 Referans değer kısımlarında örn: <0,55 negative gibi bişeyler yazar, öyle anlarsınız Ama toksoda bağışıklığınız yok (bazı konularda dikkatli olmanız gerek, doktor detaylı söyler) Rubella geçirmişsiniz (bu iyi bişey)
Ayayka Deletedmom727272 yazmıyor hiç teşekkür ederim yanıt için endişelenecek birşey yok değil mi bir an toxoplazma mı geçiriyorum acaba diye endişe ettim 😢
Ayayka nsaydn merhaba evet devlet hastenesinde yaptırdım yapıyorlar kadın doğumcunuzun istemesi gerekiyormuş aslında ama benim ki istemedi ben yine de gidip yaptırdım enfeksiyon bölümünden gidip bu testleri yaptırmak istediğimi söyledim
Deletedmom727272 Ayayka hayır hayır hatta yerlerde değeriniz😁 ama siz yinede çiğ ete dokunduktan sonra ellerinizi mutlaka hemen yıkayın, ve yeşillik konusunda çok katılaşın mutlaka suda beklesin, dışarıda yenmesin. Bir de içiniz ferahlasın diye 3 ayda bir tekrarlatabilirsiniz☺️