Uykuludunyam46 Kızlar bugün doktora gittim benim hesapladığım son adet tarihine göre 6+2 haftalığım doktorun kendi hesabına göre de 4 buçuk haftalık falan Bi de riskli bir gebelik bu durumda olupta uzun yolculuk yapan var mı? 8-9 saatlik otobüs yolculuğu
Laylaycizi_96 Uykuludunyam46 düsük riski olabilir cok erken daha ve uzun bi yolculuk bence gitme bi yere