Ben 2 li yaptirdim sonucum cok sükur temizdi o yuzden 3 lü 4 lü yaptırmadım 2 li testin dogruluk payı %85 miş. Bide ben cumartesi günü detaylı ultrasyona girdim ordaki doktorum 2 li yada 3 lü test in kagida çıkarılmış sonucunu istedi karsilastirma yaptı