Yildiz028 Kizlar avicenna hastanesine giden var mi dogum ve muayne ucreti ne kadar acaba bilgisi olan var mi?
smnrsmnr Yildiz028 benim yengem yaptı orada yenilerde 7 8 arası galiba doktora falanda para verdi diye biliyorum