hafsam_omerim haftaya perşembe bizde alacaz gün 🥰 bugün kntrolmz vardı o kadar heycanliyimki anlatamam korku stres heycan hepsini aynı anda yasıyorum 9 aylık serüvenin sonuna geldik 🥲 35+4 şuan 38+3 alırım dedi oğluma kavuşmaya son 2 hafta 😘 miss kokusunu içime çekmek kucağıma almak için o günü iple çekiyorum 🤲 rabbim sag salim kucaklarımıza almayı nasip eylesin 💜🌹