Ben doktoruma sormuştum sıkıntı olmaz bitkisel içerikli olmasa bile boyanın çok küçük bir miktarının kana karışma olasılığı var onun da bebeğe geçmesi uzun hikaye demişti ama bitkisel boyanirsa içiniz rahat eder tabi . Ben 3. Ayın bittiğinde boyamistim.