Selcan_91 Arkadaslar doğumuma sayılı günler kaldı, ama homoroitmde fena azdı korkuyorum, bu sekilde normal doğum yapan varmi doğumda sıkıntı oluyormu ??
uyanancirkiin Selcan_91 bende 2 3 tane var ama hiç rahatsız etmiyor beni. 15 gün önce normal doğum yaptım ve bi sıkıntı yaşamadım.
Rmys196 Selcan_91 bende aynı durumdayım şurada bekliyeyim bari ilk gebeliğim son ayda çıktı ve şuan başladı kaşıntı ağrı yapmaya bende korkuyorum 😨
Selcan_91 uyanancirkiin aa ne güzel benim 2 gündür agrim var ınsallah doğumda sorun çıkmaz. Bazılarının daha çok cikiyormus doğumda sanirim
Selcan_91 irem4141 yiyorum aslında ama suda cok iciyorum kabızlığım cok fazla ondan bi duzelme olmuyor sanirim
Rmys196 Selcan_91 bi arkadaşım patlıcan suyu içtim geçti dedi bana ama şuan yapamıyorum onu hamileliğimden dolayı bir dahaki muaynede doktoruma söylicem sizde söyleyin krem felan veriyorlarmış sanırsam yoksa doğuma kadar çekilcek gibi değil 😭bitkisel yöntemlerde var ama şuan denemek istemiyorum her bitkisel şey şuan için faydalı olmayabilir diye korkuyorum
Aycin_ Selcan_91 geçmiş olsun benimde iki tane çıktı meme biri vardı zaten küçük ağrı yapmıyordu bir tane büyük çıktı inanılmaz ağrı yaptı içeri doğru ittim o ağrı kesildi umarım birdhaa olmaz 🤷