Merhaba kızlar dün çok hastalandım kan verdim kanımda enfeksiyon çıktı dahiliye doktoru aksef antibiyotiği verdi kadın doğum doktoruma sordum içebilirsin zararı yok dedi ama içim rahat değil hala antibiyotik sonuçta aranızda kullanan var mı hamilelik sürecinde