Kizlar 29 haziranda doktorum 6+3 hafta boyu 0.6cm olarak vajinadan kalp atisini dinletmisti bugun tansiyonum cok düşüktü ayakta duracak halim yoktu yakinda başka bi hastaneye gittik doktor karindan bebegi kontrol etti gayet saglikli dedi kalbimizde atiyordu ama bebegn haftasi kagitti 6+6 yaziyor boyuda 0.9 cm
Bugun 7+2 olmasi gerekmiyor muydu ultrason cihazindan dolayi farkli cikmis olabilir mi?