Oglusumveben augmentin vermisti banada doktorum enfeksyn var dye 12 saatde 1 kullanmam gerkydu ama ben sadece gece 22 de kullanıyodum ve yan etki olarak ishal yapma özelliği var beni çok rhatsz etmişti bi hafta kullandım o yüzden sonra braktım zaten braktıktan bi kaç gün sonrada normale döndüm