Sehersudi evet ama çok sinir oluyordum etrafımda herkes arkadaşlarım falan kilo al uçacaksın falan diyordular ama benim annem kuzenlerim teyzem falan hep 45 52 arası olunca bende kendimi zayıf görmüyordum ben zayıf değilim diyordum 😂 şimdi kendim kilo alınca kuzenlerim hala aynı kiloda bazen annemle kilo hakkında konuşuyoruz diyorum kuzenlerim önceden zayıf gelmiyordu ama şimdi kendimi gördükçe çok zayıf geliyorlar 😂